Serviciul de administrare imobil include urmatoarele:

  • calcul si intocmire lunara a listelor de intretinere, pe baza facturilor de la furnizori si a documentelor legale pentru platile efectuate de administratie, folosind Aviziero;
  • contabilitate in partida simpla si caserie, conform prevederilor Legea Locuintei nr 114/1996,OMFP nr.2329/2002, HG.1386/2003;
  • calcul lunar al facturilor pentru cote cheltuieli comune;
  • incasarea cotelor de intretinere;
  • plata furnizorilor asociatiei;
  • citire periodica a apometrelor pentru verificare index;
  • supravegherea personalului de serviciu, si asigurarea curateniei in spatial public de acces (strazi)
  • facilitare interventie in caz de defectiune cu personal autorizat la  partile comune. Interventiile se platesc separat de catre asociatie, din fondul de reparatii cu acordul comitetului.
  • supravegherea si controlul oamenilor angajati cu conventii civile pentru paza, daca este cazul
  • efectuarea platilor pe baza de ordin de plata prin banca.
  • calcularea si virarea la termen a obligatiilor bugetare pentru impozitul pe venit si contributiei pentru asigurarile sociale de sanatate,potrivit normelor stabilite de organele fiscale in domeniu.
  • Indeplinirea in mod esalonat,a tuturor activitatilor cuprinse in programul prezentat de Comitetul Executiv,program care face parte integranta din activitatile noastre

Firma noastra va poate pune la dispozitie si  servicii de curatenie, care se pot desfasura in fiecare zi de  luni pana vineri:

  • curatenie pe scara blocului, palierele etajelor, holul de intrare, spatii interioare si exterioare, inclusv subsol cu utilaje profesionale si personal  adecvat, cu un program de 4-8 ore pe zi
  • spalarea si curatarea spatiilor de depozitare a gunoiului
  • curatarea aleilor exterioare,ce apartin scarilori, inclusiv curtea(spatial verde)
  • persoana care efectueaza serviciul de curatenie isi desfasoara activitatea pe baza de fisa a postului conceputa impreuna cu asociatia de proprietari